Kurumsal

İçerik Arama

Geri Bildirim Değerlendirme Süreci

Geri Bildirim Değerlendirme Süreci

THY Teknik A.Ş., havacılık bakım-onarım sektöründe dünya standartlarında hizmet sunarak müşteri memnuniyetini sağlamayı hedeflemektedir. Bu doğrultuda; her türlü bilgi paylaşımınız bizim için büyük önem arz etmektedir.

Müşterilerimiz, geri bildirimlerini müşteri şikayeti formu, e-posta ve anket ile yazılı olarak iletebildikleri gibi, telefon ve yüzyüze yapılan ofis görüşmelerinde sözlü olarak da iletebilirler. Geri bildirim yöntemleri, THY Teknik A.Ş. müşteri ofislerinde bulunan bilgilendirme formlarında tarif edilmiştir.

 
Geri bildirimlerin kayıt altına alınması sağlanır ve müşteriye takip edebilecekleri özgün referans numarası verilerek, geri bildirimlerinin değerlendirmeye alındığı bilgisi verilir.

Gelen tüm geri bildirimler, Müşteri İlişkileri Müdürlüğü tarafından içeriğine göre kategorize edilerek ilgili bölümlere ulaştırılır. İlgili bölümler konuyla ilgili inceleme ve değerlendirme çalışmalarını yaparak çözüm önerilerini Müşteri İlişkileri Müdürlüğü’ne iletir.

Müşteri İlişkileri Müdürlüğü, değerlendirme yaparak en uygun çözümü gerekçeleriyle birlikte müşteriye sunar. Ayrıca müşterinin çözüm hakkındaki memnuniyet derecesini ölçer.

Çözüm, müşteri için yeterli değilse alternatif çözümler için ilgili bölümler ile tekrar görüşülür. Şirketimiz, makul çözüm yolları tükenene veya müşteri tatmin edilene kadar geri bildirimi değerlendirmeye devam eder. Geri bildirim, müşteri tarafından çözüm kabul edilinceye veya şirketin yetki ve yasal sorumlulukları çerçevesinde alternatif çözümlerin de sunulduğu ve bu nedenle başka makul çözümlerin üretilemeyeceği kanaati oluştuğu durumlarda kapatılır.
 
Alınan tüm geri bildirimler, adil, objektif, tarafsız ve ön yargısız olarak değerlendirilir. THY Teknik A.Ş. %100 Müşteri Memnuniyeti politikası ile tüm müşterilerinin geri bildirimlerini müşteri odaklı yaklaşım ile değerlendirir, analiz eder ve her geri bildirimi fırsat bilerek kendisini geliştirir.